7 Haziran 2011 Salı

HARİKALAR DİYARIMDAN HEPİNİZE MERHABA !

Merhabalaaar! =)
Bundan böyle benim harika blogumu takip edebileceksiniz!
Yazdığım yazılara yorum yazarsanız çok sevinirim hem de bu şekilde blogum büyür :)
Ben burda sevdiğim şarkıları,kitapları,sporları,yazıları , resimleri , kısacası hayatımdaki herşeyi sizinle paylaşıcağım :)
Bana siz de yorum yazarak destek olmanızı rica ediyorum :)

Şimdi de size biraz kendimden bahsedeyim :)
Ben Zeynep Naz 5.sınıfa gidiyorum 10 yaşındayım :)
Şair nedim i.ö.o.'ya gidiyorum derslerim de çok iyi :)
En iyi arkadaşlarım (kankalarım) Sedefsu ve Eylül Naz
Ben rock müzik hastasıyım ve maNga'ya bayılıyorum :)
Gitar çalıyorum (gitara yeni başladım)
Kitap okumayı severim :)
Öğretmenlerimide çok çok çok severim özellikle sınıf öğretmenim Ahmet Genç'i ve gitar öğretmenim Yurdal Çağlar'ı :)
En büyük hayalim bir gün maNga ile tanışabilmek :)
Ben büyüyünce tiyatrocu olmak istiyorum :)
En sevdiğim filmler;
Leon-Timsahlar-Umudunu kaybetme-Billy Madison-Yalancı yalancı....... ;)
En sevdiğim diziler;
Canım babam-Çocuklar duymasın-Nuri-Yahşi Cazibe-Babam sağolsun........ ;)

Daha fazla sıkmayayım sizi bundan sonraki yazılarımda gereken herşeyi öğrenirsiniz :)

Çok çok çok sevgilerimle canım okurlarım :)
Zeynep Naz AYDIN

1 yorum:

  1. Haydi hayırlı olsun hayatım ! Umarım uzun yıllar arkadaşların ile çok güzel paylaşımlar yaparsın.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil